Опитування

Як вам наш сайт?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...
Архів
Категорії

«Книжка про книжку»

На протязі жовтня місяця у нашому закладі проводився місячник бібліотек. Наші дошкільнята не залишилися осторонь. Під керівництвом вихователя Томи М.М. діти дошкільного підрозділу брали участь у проєкті «Книжка про книжку»

 

 

 


Перший тиждень пройшов під назвою «Створіть розвивальне середовище».
Разом з дітьми у групових кімнатах були створені книжкові осередки із книжок, які дошкільники принесли з дому та започаткували щоденний ритуал – протягом декількох хвилин усі – і діти, й дорослі – обирають собі книжки за інтересами й листають розглядаючи картинки або читають. А потім кожен розповідає всім, що нового він дізнався.
Працюючи над реалізацією проєкту вихователі привернули увагу дітей не лише на зміст книжок, а й до їх структури та ілюстрацій. Адже саме вони роблять книжку такою красивою і цікавою. Під час бесід обговорили з дітьми, чи можна розповісти про щось лише за допомогою картинок. Що потрібно намалювати, щоб ми змогли уявити персонажів твору?
На другому тижні проєкту, який мав назву «Ознайомлення з книжковим магазином і бібліотекою» вихователі розіграли рольові ігри «Книжкова крамниця» , «Бібліотека». Під час занять з ознайомленням із навколишнім світом провели онлайн-мандрівку до бібліотеки, пояснюючи, що в усьому світі люди цінують книжки, будують для них красиві бібліотеки і навіть створюють пам’ятники книжці. Обговорили з дітьми, що робити і як поводитись дітям в бібліотеці.
Наприкінці проєкту пройшов тиждень «Виготовте книжку власноруч».
Діти створили маленькі книжки власноруч. Спочатку вихователі разом з дітьми розглянули, якими бувають книжки для найменших. Зауваживши, що вони особливі: виготовлені з цупкого паперу, щоб дитина їх не розірвала, містять на своїх сторінках великі яскраві зображення, щоб малюкам було цікаво. Іноді ці книжки роблять навіть такими, що не бояться вологи.
Ця робота підготує дітей до усвідомлення процесу створення книжок, а розповідь вихователя про діяльність письменників допоможе дітям зрозуміти, що має знати і вміти письменник, щоб написати книжку.

Завершальним акордом реалізації проєкту було організована дітьми разом із вихователями виставка книжок, принесених дітьми з дому своїх улюблених книжок, підвівши дітей до висновку, що завдяки книжкам наше життя цікаве й гідне людини.