Опитування

Як вам наш сайт?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...
Архів
Категорії

Здоров’я та фізичний розвиток

       Зміцнити здоров’я дитини в дитинстві, не допустити, щоб дитина ступила в юність кволою і млявоюце означає дати їй всю повноту життєвих радощів.

В. Сухомлинський

       Фізичне виховання дошкільнят – організований процес, спрямований на їхній фізичний розвиток, рухову, фізичну підготовку до творчої життєдіяльності, набуття знань, умінь та навичок з фізичної культури.

        Збереження та зміцнення фізичного, психічного, морально-духовного здоров’я дітейдошкільного віку здійснюється у нашому закладі в різних видах діяльності.

Основні завдання з фізичного виховання:

• охорона та зміцнення здоров’я;

• вдосконалення функцій організму дитини;

• повноцінний фізичний розвиток;

• поліпшення стану здоров’я кожного вихованця;

• формування основних фізичних якостей дитячого організму, рухових умінь, оздоровчих навичок та навичок безпечної життєдіяльності;

• закладення фундаменту позитивного само сприйняття дитини, що забезпечує сприятливий особистий розвиток в цілому.

     Умовами цілісного розвитку дитини у дошкільному підрозділі є використання здоров’язбережувальних технологій, які реалізуються комплексно через створення безпечного розвивального середовища, екологічно сприятливого життєвого простору, повноцінного медичного обслуговування, харчування, оптимізації рухового режиму, системного підходу до формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я і мотивації щодо здорового способу життя, дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між педагогом та вихованцями, самими дітьми.

      З метою формування фізичних якостей у дітей дошкільного віку в закладі використовується комплекс різних засобів, серед яких: гігієнічні фактори (режим харчування, сну, діяльності й відпочинку, гігієна одягу, взуття, приміщень, обладнання тощо), фізичні вправи (гімнастика, ігри, елементи спорту, праця), чинники природного середовища (повітря, сонце, вода). Дозуванняфізичного навантаження на дитячий організмпроводиться відповідно до груп фізичногорозвитку.

      Вихователями та інструктором з фізкультури враховуються ці показники під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму впродовж дня, загартувальних заходів, підбору рухливих ігор, ігор-естафет тощо.

      Фізкультурні заняття є пріоритетними у процесісистематичного, послідовного формування, закріплення і вдосконалення основних руховихумінь та навичок у дітей, розвитку їхніх фізичнихякостей. Проводяться вони у всіх вікових групах, переважно в першу половину дня. На кожному віковому етапі фізкультурні заняття мають різнуспрямованість. Маленьким дітям вони приносятьзадоволення, вчать їх орієнтуватися в просторі, правильно працювати з обладнанням. У середньомувіцірозвивають фізичні якості, перш за все, витривалість і силу. У старших групах заняттярозвивають рухові здібності і самостійність