Опитування

Як вам наш сайт?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...
Архів
Категорії

Посієш звичку – пожнеш характер

      Народна мудрість говорить: ”Посієш звичку – пожнеш характер”. Тому формування у дітей стійких навичок правильної поведінки в незвичних, небезпечних обставинах, усвідомлення цінності їх життя та здоров’я, навчання способів регулювання власної поведінки у довкіллі, серед людей та предметів повинно починатися з раннього віку.
З метою пропаганди здорового, активного способу життя, вивчення і використання на практиці правил основ безпеки життєдіяльності, попередження загибелі та травматизму дітей при виникненні різного роду надзвичайних ситуацій, формування у дітей дошкільного віку ціннісного ставлення до власного життя і здоров’я; пропаганди здорового способу життя серед дітей та їх батьків з 26.04.2021 по 30.04.2021 року у дошкільному закладі був проведений «Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності та Тиждень безпеки дитини».
Педагогічний колектив дошкільного підрозділу працював за такими напрямами:
Засвоєння правил пожежної безпеки;
• Виховування культури поведінки серед людей;
• Засвоєння правил дорожнього руху;
• Засвоєння правил безпечної поведінки на природі;
• Засвоєння правил безпечної поведінки у побуті та на вулиці;
• Формування здорового способу життя та бережливе ставлення до свого здоров’я .
Вихователі працювали творчо, плідно, спонукаючи вихованців самостійно шукати виходи з непростих ситуацій, приймати виважені, продумані рішення.
Під час тижня було проведено:
– Цикл занять з різних розділів програми а саме: «Дитина та інші люди», «Правила поведінки вдома»; «Бережи себе, малюк»; «Я у полі і у лузі, ми природі вірні друзі»; «Хто цей незнайомець?»; «Світлофор наш друг»; «Зайчикова хата»; «Будь обачнішим, малюк, гостре не бери до рук»; «Подорож до країни безпеки»; «Допоможи себе сам»; «Птахи, звірі, плазуни – наші друзі й вороги», «Стихійні лиха», «Ігровий майданчик лише місце для гри?», «Поганий настрій впливає на здоров’я».
– Бесіди: «Свої – чужі»; «Правила поведінки з незнайомцями»; «Природа наш друг»; «Безпечні та небезпечні предмети в побуті»; «Твої найрідніші люди», «Що шкідливо?»; «Ліки не цукерки»; «Сірник маленький, а лихе велике»; «Улюблені іграшки»; «Засоби масової інформації»; «Оточуючий світ»; «Як допомогти іншим»; «Види транспорту»; «Збережемо чистим довкілля».
– Дидактичні ігри: «Давайте познайомимось»; «Свійські та дикі тварини»; «Знайди небезпечні предмети»; «Назви правильно»; «Добре – погано»; «Небезпечна зустріч»; «Небезпечні речі вдома», «На чому люди їдуть», «Дорожні знаки», «Відгадай за описом», «Стихійні лиха», «Добре – погано», «Бережи природу».
– Сюжетно-рольові ігри: «Лікарня», «Сім’я», «Водії», «Аварія», «Подорож Колобка», «Автомістечко» , «Школа допомоги»; «Рятувальник»; «Разом з мамою на кухні».
– Читання творів: «До гралися»; «Ворона»; «Його величність – Сірники»; «Світлофор»; «Корисна та некорисна їжа»;«Стій, уважним будь, йди!».
– Спостереження: «Люди навколо нас», «Природа навколо нас»; «Предмети навколо нас», «Рух машин», «Пасажирський та вантажний транспорт».
Діти із задоволення брали участь у запропонованих бесідах,дидактичних та рухливих іграх.