Тиждень морально-духовного виховання
Нині, коли суспільство так захопилося інформаційно-технічним прогресом, що першочерговим стало прагнення до матеріального комфорту, особистої вигоди, надзвичайно важливо повернути в усі сфери життя пріоритет духовності.
Духовність визначається як людяність, любов до людей, увага до потреб і відчуттів.
В. Сухомлинський писав: „Дитина, яка відчуває серцем іншу людину, стає доброзичливою. Дуже важливо також і те, що вона сприйнятлива до доброзичливості педагога: відчуває її, платить добром за добро – важливість цієї обставини у виховній роботі важко переоцінити. Душа дитини має бути підготовлена до виховання ласкою, добротою, сердечністю”.
Формування у дітей моральних чеснот – це складний і довготривалий процес, який має бути насичений кропіткою наполегливою працею над виробленням у дитини духовних устоїв, які не дадуть їй змоги чинити усупереч моральних правил.
Опанування дітьми загальнолюдськими чеснотами, дотримання їх у повсякденному житті є необхідною основою соціалізації дитини, тобто її адаптації до навколишнього середовища.
Тому, вихователі дошкільного підрозділу НВК «Боянська гімназія» навчають дітей розуміти стан іншої людини, поважати її почуття, рахуватися з її інтересами. Показують зв’язок як доброго в людських проявах (чесність, доброта, чуйність, допомога тощо), так і недоброго, щоб діти розуміли причини помилок і могли їх виправити.
Діти повинні розуміти, що людські взаємини – то велика цінність, і їх слід підтримувати та збагачувати.
Під час бесід та організованих іграх навчаютьдітей аналізувати взаємини людей, виходячи з власного їх сприйняття. Прикладом стають розповіді про добрі вчинки, які допомагають дітям осягнути поняття «праця душі», що тобі самому було добре, треба робити добро людям, і тоді воно повернеться до тебе.
Дорогі батьки, підтримуйте нашу роботу, спонукайте дітей до дотримання установлених правил культури поведінки. Продовжуйте формувати гуманні почуття та уявлення про доброту, чуйність, скромність; виховуйте турботливе ставлення до людей, уміння помічати прикрощі чи невдачі в інших та прагнення їм допомогти. Вчіть дітей бути уважними до інших, гратися дружно, допомагати, якщо це потрібно, ставити загальну мету в спільних іграх, праці й досягати її.