Маленькі кроки до математичних знань
Проблема логіко-математичного розвитку дітей на сучасному етапі дошкільного дитинства набуває все більшого значення. Це пояснюється позитивним впливом цього процесу на розвиток психічних функцій дитини, вирішення загальних завдань усебічного гармонійного розвитку особистості в дитячому віці. Сформоване логіко-математичне мислення допомагає сучасній дитині аналізувати різноманітні процеси, приймати рішення не лише згідно з чітко розробленими алгоритмами, але й коригувати власні дії у змінних умовах життя.
У рамках тематичного контролю «Організація роботи напрямку математичної компетентності дошкільнят»у дошкільному підрозділі вихователі середньої групи ВешкаМ.М., Гиза М.Ю., та старшої групи Плаксива Р.І. провели заняття інтегрованого типу з логіко математичного розвитку та ознайомлення з навколишнім світом.
Метою занять було: продовжувати вчити дітей порівнювати групи предметів, користуючись словами: порівну, більше, менше; закріпити знання кольорів; вправляти в обстеженні геометричних фігур. Формувати уміння дітей орієнтуватися в просторі, використовуючи поняття «під», «над», «на», «попереду», «позаду»; розрізняти і називати частини доби: день, ранок, вечір, ніч; закріпити знання дітей про дикі та свійські тварини (кіт, собака, заєць, лисиця, ведмідь) їх місце проживання та спосіб життя; розвивати мислення, увагу; виховувати інтерес до занять з математики.
На заняттях діти вчилися називати ознаки предметів за дотиковими відчуттями, називати основні кольори, підбирали їх. Діти отримали знання про ознаки зими, та вміння орієнтуватись у просторі. Під час дидактичних ігор та розгадування загадок дошкільнята вчилися розрізняти та називати дитинчат тварин та геометричні фігури.