Розвиток математичних здібностей у дітей дошкільного віку
Відповідно до плану роботи дошкільного підрозділу у лютому місяці було проведена тематична перевірка «Організація роботи в напрямку математичних компетентностейдошкільнят». В ході перевірки використовувалися різноманітні методи і прийоми: спостереження за роботою вихователів, діяльністю дітей, аналіз дитячих робіт.
Завдяки правильно облаштованому розвивальному життєвому простору дошкільники опановують науку життя, стають компетентними особистостями з притаманними їм індивідуальними особливостями.
Так як гра є найважливішою самостійною діяльністю дітей дошкільного віку, вихователі молодших груп Нескоромна Д.В.,Тома М.М., Матей Г.І. та ПрунянД.В.,велику увагу приділяють організації ігрової діяльності під час оволодіння елементарних математичних уявлень, створенню умов для різних її видів.
Формування математичних компетентностейдошкільників ефективно здійснюється на заняттях, спільній діяльності вихователя та дітей,у самостійної діяльності дошкільника.
У дошкільному віці математичні символи і поняття розглядаються як специфічна мова, яка допомагає дитині пізнати навколишній світ. Адже математика – це не тільки світ цифр та алгоритмів. Це особливий світ, який існує об’єктивно, – світ пізнання і гармонії. Досягти позитивних зрушень у цій справі вихователям допомагають відео-дидактичні ігри, як «Геометричні фігури для дітей», «Порахуємо разом», «Світ навколо нас» які вона використовує під час занять.
Ознайомлюючи дошкільників із різною формою предметів, показують, ці форми в навколишньому світі, звертають увагу на їх красу в природі та мистецтві.