Опитування

Як вам наш сайт?

Переглянути результати

Loading ... Loading ...
Архів
Категорії

“Пам’ятки для вихователів щодо забезпеченнясприятливої адаптації дитини до умов дошкільного закладу”

приймаючи новачка, спочатку назвіться самі;

розмовляти з дитиною треба на рівні її очей;

поцікавтеся, як звуть дитину вдома. Індивідуалізовані звернення допомагаютьналагодити стосункинемає кращої музики для людини, ніж її ім’я!”;

розпитайте маму, що вміє малюк робитисамостійно, але не забувайте і про певнезастрягання” в розвитку у стресових ситуаціях;

поцікавтеся у батьків про індивідуальніособливості малюка (як любить засинати, щолюбить їсти або що категорично не їсть і обов’язково, які продукти харчування викликаютьалергію);

упродовж перших 3-5 тижнів перебування у дитячому садку варто зберігатидомашнізвичкидитини;

• у групі новачків обов’язковим є називаннянаступних подій-переходів від одного режимного процесу до іншого;

забезпечте вільний режим перебування дитини в дитячому садку (довільний час приходу в групу, додаткові вихідні дні тощо);

основне завдання вихователязаслужити довірумалюка.

Дотримання правил прийому новачків педагогами всіх категорій дозволить встановити довірливістосунки з дитиною і її сім’єю та зберегти здоров’ямалюка у цей період, що є головним завданням і окремого педагога і дошкільної установи загалом. Оскільки навіть такий складний період, як входження малюка у нову ситуаціюжиттєдіяльності, не має негативно позначатися на його розвиткові.